Apple Inc. възнамерява да активира плана си за нова видео и новинарска платформа, с която подгрява инвеститорите си от месеци, информира Bloomberg. Остава обаче и Холивуд да подпише.
Компанията ще приеме в рамките на свое на събитие 25 март водещи знаменитости и медийни продуценти , за да начертаят заедно плана за съревнование с конкуренти от ранга на Amazon.com Inc. и Netflix Inc.
Apple планира да пусне дългоочакваните стрийминг услуга и пакет от абонаменти за новинарски медии. Тя може да използва събитието в Купертино, Калифорния, за да представи и допълнителни възможности за системата си за разплащания чрез смартфона iPhone - Apple Pay, които да поставят основите за партньорство в сферата на мобилните разплащания с инвестиционната банка Goldman Sachs Group Inc.
Но преди да вдигне завесата, Apple все пак трябва да финализира сделките. Компанията бърза да подсигури филми и сериали, които да предложи на потребителите, заедно с оригиналното си видео съдържание. До консенсус трябва да се стигна преди крайния срок в петък, твърдят запознати със случая източници. Платените телевизии, като HBO, Showtime и Starz, тепърва ще решават дали Apple е екзистенциална заплаха, както се случи с Netflix, или потенциален партньор. А може да се окаже и нещо средно.
От години познавачите на Apple прогнозират, че в обозримото бъдеще автономните автомобилни технологии ще са следващото „голямо нещо“ за създателя на Iphone. Но докато потребителите продължават да чакат, компанията работи по разширяването в сферата на услугите, обещавайки ново удвояване на приходите от следващия си голям източник на растеж. Apple прогнозира, че приходите от продажби в сферата на услугите ще надхвърлят 50 млрд. доалра до 2021 г. За миналата година услугите генерираха 39,7 млрд. долара. Иначе казано – впечатляващ ръст от 33%.
Apple отказва коментар за плановете за предстоящото събитие.
Какъв е финансовият залог за подобна видео услуга и какво предвижда предложението за новини вижте в продължението на материала в сайта на Bloomberg TV Bulgaria!