Търговецът на билети Ticketmaster UK заяви, че е установил зловреден софтуер при продукта си за клиентска поддръжка, управляван от външна фирма, а част от личните данни на потребителите, както и данни за разплащания, може да са били компрометирани от неизвестна трета страна, предава Ройтерс.
По-малко от 5% от глобалните потребители на Ticketmaster са засегнати от инцидента, а тези в Северна Америка изобщо не са, твърди компанията в изявление.
Тя казва, че информацията, която може да е била компрометирана, включва имена, адреси, имейл адреси, телефонни номера, подробности за разплащания и за влизанията в системата на Ticketmaster.
Под 40 хил. клиенти във Великобритания са били директно засегнати от инцидента, твърди запознат източник.
Компанията не разкрива точно колко души може да са станали жертва на хакерската атака.
Тя заяви, че е спряла поддръжката, хоствана от Inbenta Technologies за всички уебсайтове на Ticketmaster веднага след като е разбрала за пробива на 23 юни.