ComScore Inc. работи с финансови консултанти, за да проучи възможностите пред бизнеса си, включително потенциалната си продажба, твърди Bloomberg, позовавайки се на запознати с въпроса източници.
Компанията, която следи зрителското поведение онлайн и представянето на холивудски филми в боксофисите, работи съвместно с Goldman Sachs Group Inc., за да достигне до потенциални клиенти, включително компании за изкупуване, твърдят източниците, които са поискали да не бъдат назовани. Все още обаче не е започнал процес на официална продажба и ComScore може да реши да не пристъпи към промени, твърдят още те.
Представители на ComScore и Goldman Sachs са отказали да коментират темата.
ComScore, базирана в Остин, щата Вирджиния, не е провеждала годишна среща на акционерите си от 2015 г. насам заради счетоводна проверка за това как тя е осчетоводявала някои видове приходи. През септември ComScore се съгласи да добави към своя Борд на директорите четирима нови независими директори, като уреди по този начин спор с активиста инвеститор Starboard Value LP.
Starboard разкри през юли, че държи сериозен дял в компанията и подаде съдебен иск, с който да накара компанията да проведе среща за избор на нови директори.
През този месец ComScore издаде конвертируем дълг за 150 млн. долара към Starboard в замяна на 85 млн. долара в брой и 65 млн. долара под формата на акции.
Акциите на ComScore са подложени на натиск, откакто компанията обяви ревизията на финансовите си резултати през февруари 2016 г., която по-късно разкри недостатъчно публично оповестяване на резултатите. Съоснователят и главният изпълнителен директор Джан Фулгони напуска компанията през ноември, след което последва и напускането на главния оперативен директор през декември. ComScore съобщи, че планира да съкрати около 10% от служителите си, тъй като напуска някои региони и намалява разходите.