Брандираните с марката Whole Foods продукти са помогнали на Amazon да генерира по-големи продажби на хранителни стоки в САЩ миналата година, пише Wall Street Journal.
Продуктите с този бранд са допринесли за скока на приходите от продажбите на онлайн услугата за хранителни стоки на Amazon, наречена Amazon Fresh. Ръстът е от 35% до 135 млн. долара през последните четири месеца на 2017 г. спрямо предходния четиримесечен период, сочат данни на One Click Retail.
Припомняме, че Amazon придоби Whole Foods миналото лято.
Най-продаваните стоки включват органичен бейби спанак, настърган пармезан, пушен бекон и други, твърдят анализаторите.
Amazon изгражда собствена услуга за доставки на храни, за да грабне по-голям дял от този все конкурентен пазар.
Компанията е продала натурнални и органични хранителни стоки за около 11 млн. долара миналата година. Сумата обаче е малка в сравнение с продажбите на конкурентите супермаркети.
Марките за органични продукти на Kroger са генерирали близо 2 млрд. долара приходи от продажби миналата година, докато Albertons Cos. обяви този месец, че органичната ѝ линия се радва на 1 млрд. долара годишни приходи от продажби.
Но анализаторите на индустрията твърдят, че продуктите на Whole Foods помагат на Amazon Fresh да се конкурира с компаниите за онлайн продажби на храни.
Интернет поръчките на храни представляват под 3% от достигащия близо 800 млрд. долара пазар на хранителни стоки. Анализаторите очакват този дял да расте с двуцифрен темп през следващите пет години.
Amazon е продала в САЩ хранителни стоки за около 2 млрд. долара миналата година според One Click. Само 350 млн. от тях са дошли от услугата AmazonFresh.