Приложението за споделяне на снимки Instagram на Facebook ще подобри уеб версията си, насочвайки се към потребителите на международните пазари, които често са затруднени от скъп и непостоянен мобилен интернет, съобщава Bloomberg.
Последната актуализация на уеб услугата включва Stories – една от най-популярните функции на Instagram, копирана от Snapchat, която позволява на хората да публикуват видеа и снимки, изчезващи след 24 часа.
„Тази година инвестираме в подобряване на изживяването с Instagram за хората, които [ползват] най-различни услуги и мрежи“, казва Instagram в свое изявление.
Броят на хората, които ползват Instagram чрез уеб версията, а не чрез приложението, расте, казва компанията. Над 80% от потребителите му са извън САЩ, където относителните разходи за интернет и достъп чрез мобилни данни понякога са по-високи.
Фокусът на Instagram върху международния растеж може да му помогне да се конкурира по-силно със Snap – собственик на Snapchat, който се фокусира единствено върху по-развити пазари с по-доходоносни потребители.