Google разширява своята стрийминг услуга YouTube TV в 14 нови американски пазара, за да достигне до половината американски домакинства. Допълнително още 17 пазара ще бъдат добавени през следващите седмици, обяви компанията, цитирана от Ройтерс.
YouTube разширява достъпа до телевизионния стрийминг на живо, докато по-младите зрители гледат все повече съдържание онлайн, а традиционните телевизионни мрежи се борят с проблемите, свързани със застаряването на аудиторията.
Традиционният телевизионен оператор Sinclair Broadcast Group обяви в четвъртък, че е сключил споразумение с YouTube TV за излъчването на нейните филиали ABC, CBS, FOX и NBC в 9 от 14-те нови пазара. Sinclair освен това има станции в 11 от 17-те пазара, на които YouTube ще навлезе в следващите седмици.
Сред новите пазари се нареждат Бостън, Синсинати и Сан Антонио, докато Остин и Индианаполис са сред онези, които ще бъдат добавени през следващите седмици, обяви YouTube.
Компанията разкри, че изпреварва конкурентите си в телевизионния стрийминг, предоставяйки най-много локални станции на пазарите, на които услугата ѝ е достъпна.
Sling TV, стрийминг услуга на Dish Network Corp., предлага само местни канали към своето абонаментно предложение Sling Blue, което е едно ниво над основната ѝ абонамента услуга.
YouTube отказва да посочи броя на абонатите на своята стрийминг услуга. Освен това компанията добавя Newsy, уебсайт за кратки видео новини, както и Tennis Channel без допълнителна такса за абонатите.