Ако вече си видял развитието на бизнеса си в дигиталния маркетинг и търсиш курс, от който да получиш необходимото знание как да използваш това средство, то новото издание на майсторския клас на IAB е точно за теб. Там ще имаш възможност да вземеш участие в обучение, което не е само теоретично.
IAB предлагат два уоркшопа, които позволяват практически да използваш научените знания. Първият уъркшоп, насочен към агенциите, ще бъде на тема “Как да направим рекламирането в медиите по незабележимо и ефективно?”. Никодем Сарна, бивш служител на Netsprint и Rubicon Project, ще Ви предаде знанията си, които е натрупал по време на 5-годишния си опит в тази сфера.
Вторият уъркшоп ще е насочен към издателите и това как да получат максимална печалба. Томаш Мушал, който се занимава с бизнес развитието на Smart Adserver в Централна и Източна Европа, ще води лекция за комбинираното ползване на RTB и DMP.
На главната сцена Томаш и Никодем ще говорят за технологичната среда, програматик стратегиите и каква ще е посоката за развитието им, като освен че ще представят най-добрите световни практики, ще покажат и как могат те да се приложат на родния пазар.
Можеш да очакваш да ти бъдат представени нови стратегии, креативни решения на проблеми и иновативни практики за ръководене на онлайн маркетинг.
Курсът ще се проведе в София Тех Парк в стартъп хамбара на Junior Achievement. Започва на 25 март.