Всички всекидневно ползваме интернет, но не всички го използваме за бизнес целите си, а възможностите са неограничени. Ако искаш да си сред малкото, които управляват, а не само ползват онлайн продукти, ако искаш ти да определяш какъв ще е следващият вайръл*, ела на Майсторския клас по дигитален маркетинг на IAB Bulgaria.
Ако пък вече си стартирал кариерата си в дигиталния бранш, но искаш да набереш скорост и да разкриеш за себе си още от тънкостите на занаята, ще те срещнем с реалните лидери на този бизнес в България. Само трябва да се запишеш за обучението и ще се запознаеш с най-добрите практици в България. Курсът може да се гледа и на живо онлайн – за всички, на които не им се идва до София.
Кой ще говори:
Изпълнителните директори на Нетинфо, OLX.bg, TBI Bank, Foodpanda, Netpeak, Crimtan, Xplora, Innovation Starter и мениджъри от най-високо ниво на още 12 компании, сред които Investor, DDB Sofia, Interactive Share, BGMaps и др.
На какво ще те научат:
Какво точно е дигитален маркетинг, как се създава вълнуващо съдържание в социалните мрежи, които всички да искат да споделят, как да накараш мобилните технологии да работят за теб и клиентите ти, как да измериш успеха на кампаниите си и да подобриш резултатите.
В края на курса ще можеш да създадеш онлайн маркетингова стратегия за налагане на бранд, ще знаеш за какво служи лендинг страницата и дали конверсиите са били достатъчни спрямо инвестицията. И това е само малка част от всичко.
Майсторският клас е с практическа насоченост и ти дава възможност да се запознаеш с хората, които създават българския уеб, като следват световните тенденции.
Обучението продължава четири уикенда, а накрая има изпит за сертификат.
Курсът ще се проведе в София Тех Парк в стартъп хамбара на Junior Achievement. Започваме на 25 март.
*От viral (вирусен) - рекламно послание, което става „вирусно“ в интернет, т.е. разпространява се бързо от много хора.