IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Yoox Net-a-Porter ще продава луксозни стоки през WhatsApp

Засега модната индустрия се възползва бавно от възможността на текстовите съобщения, но компанията за луксозни стоки смята да промени това

12:01 | 07.03.17 г.
<p>
	<em>Снимка: ynap.com</em></p>

Снимка: ynap.com

Онлайн търговецът на луксозни стоки Yoox Net-a-Porter обяви, че разработва технология, която ще позволи на заможните клиенти да купуват продукти директно през WhatsApp в момент, в който онлайн пазарът за стоки на Prada и Versace става все по-конкурентен, коментира Bloomberg.

Служителите на Yoox Net-a-Porter вече комуникират с топ клиентите си чрез приложението за текстови съобщения, а базираната в Милано компания планира да разшири използването на мобилното приложение, заяви главният изпълнителен директор Федерико Маркети в интервю в Лондон.

Превръщайки се в една от първите компании, които използват WhatsApp, за да продават директно на клиентите, Yoox Net-a-Porter се опитва да излезе пред конкурентите като Farfetch и собствените сайтове на луксозните брандове. По-малко от две години след напускането на компанията основателят на Net-a-Porter Натали Масан обяви миналата седмица, че се присъединява към борда на Ferfetch, започвайки отново конкуренцията си с Маркети, която е създател на Yoox и осъществи сливането през 2015 г., слагайки началото на Yoox Net-a-Porter.

Засега модната индустрия се възползва бавно от възможността на текстовите съобщения. В Китай приложението WeChat има над 700 млн. потребители, много от които имат банкови сметки, свързани с услугата. Макар че 92% от глобалните луксозни брандове използват WeChat за маркетинг, само малко малка част от тях продават директно чрез приложението, сочи дигиталната аналитична компания L2.

Yoox Net-a-Porter, която продава рокли на Оскар де ла Рента за по 12 хил. долара и чанти на Dolce & Gabbana за по 7 хил. долара чрез сайтове като Net-a-Porter и Outnet, се опитва да се сближи повече с големите си клиенти. Около 40% от сезонните приходи с по-висок марж идват от само 2% от клиентите.

Yoox Net-a-Porter се насочва към възможността с WhatsApp, тъй като мобилните клиенти на Net-a-Porter правят два пъти повече поръчки от десктоп потребителите, като тези поръчки средно имат около два пъти по-висока стойност. Компанията все още изпробва технологията си и не е обявила дата за стартирането ѝ.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:31 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още