IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Dropbox спира две от приложенията си

Компанията се ориентира към корпоративните си клиенти, докато приложенията са насочени към обикновените потребители

22:12 | 07.12.15 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Доставчикът на облачно пространство Dropbox спира две от приложенията си, включително приложение за споделяне на снимки, представено през миналата година, съобщава Bloomberg. Компанията от Сан Франциско напоследък поставя по-голям акцент върху създаването на инструменти, за които компаниите са готови да платят, докато тези приложения бяха създадени за обикновените потребители.

Приложението за снимки, наречено Carousel, автоматично създаваше резервни копия на снимки, съхранени в телефона, и ги показваше заедно със снимките вече запаметени в профила в Dropbox. Другото приложение, електронна поща с мениджър на задачи, наречено Mailbox, дойде след придобиване, което Dropbox осъществи през 2013 г. Компанията заяви, че функциите на всяко приложение ще бъдат включени в други услуги на Dropbox.

След като постигна оценка от 10 млрд. долара в кръг от финансиране през миналата година, Dropbox в момента усеща натиск за увеличаване на приходите си и в крайна сметка ще трябва или да стане публична компания, или да се обяви за продажба. Fidelity Investments и BlackRock намалиха размера на инвестициите си в Dropbox през тази година.

Dropbox се опитва да постигне две цели през последните години: да изгради обичан от потребителите продукт и да създаде услуга, която задоволява уникалните нужди на бизнесите. Старата стратегия, която включваше двете приложения, до известна степен бе изоставена от компанията, след като тя привлече главния оперативен директор Денис Уудсайд от Google през миналата година. В интервю от юни Уудсайд заяви, че се опитва да накара компанията да приоритизира корпоративните си клиенти.

Приложенията за снимки и електронна поща бяха защитавани от Джентри Ъндърууд, бивш ръководител на дизайна в Dropbox, който се оттегли от позицията си през миналата година. Както Carousel, така и Mailbox се конкурираха неуспешно с много по-популярни услуги като Google и Apple.

Mailbox ще бъде спряна на 26 февруари 2016 г., а Carousel – на 31 март 2016 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:40 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още