Alibaba Group Holding навлиза все по-дълбоко в бизнеса с дистрибуция на автомобили чрез новото си партньорство с китайска компания за предоставяне на коли за онлайн продажба, предава Bloomberg.
Съгласно условията на сделката сайтът за онлайн търговия Tmall, който е собственост на Alibaba, ще разполага с виртуална автокъща, управлявана от China Yongda Automobiles Services Holdings, разкриват двете компании.
Като старт на партньорството един Chevrolet Epica ще бъде предложен с намаление от около 40 на сто в сайта.
Yongda разпространява марки като Betley и Jaguar Land Rover и ще предлага луксозни автомобили в сайта Tmall, твърди Уан Личън, който ръководи подразделението за коли на Alibaba.
Двете компании планират в рамките на две години да създадат около 200 точки за диструция, от които клиентите да могат да си получат колите, след като ги поръчат онлайн.
Традиционните автосалони залагат все повече на онлайн присъствието, за да отговорят на променящите се навици за пазаруване на китайските потребители, които могат да купят всичко онлайн – от обувки до хладилници, а вече и до автомобили.