Alibaba Group Holding Ltd инвестира повече от 100 млн. долара в базирания в Шанхай онлайн портал за пазаруване Mei.com, предава MarketWatch.
Mei.com e фокусиран върху търговията с луксозни стоки, като ходът на Alibaba цели включване в нарастващото търсене в Китай на марки от високия клас, посочва запознат с въпроса източник.
Alibaba оповести последната си инвестиция в изявление в сряда, без да предоставя допълнителна финансова информация.
Гигантът в електронната търговия се опитва да подобри своите предложения на луксозни стоки чрез привличане на повече марки от високия клас към своя портал Tmall.com.
"Тясното сътрудничество на Mei.com с богатия избор от луксозни марки ще допълни съществуващия набор от достъпни луксозни стоки за китайските потребители в Tmall.com", изтъкнаха от Alibaba.
Докато Tmall е пазар за всичко – от дрехи до храни, то Mei.com основно се занимава с високия клас модни марки. Според Alibaba броят им надхвърля 2 400 от целия свят.
Alibaba стана публично дружество в САЩ през миналата година чрез рекордно първично публично предлагане за 25 млрд. долара. От компанията си поставиха цел да разширят портфолиото си чрез повече международни марки, докато се борят с продажбата на много фалшифицирани стоки в портала Taobao.