Българският стартъп GoMama, който представлява онлайн платформа за поръчка на професионална помощ за дома, привлече инвестиция от фонда LAUNCHub, която ще бъде използвана за разширяване на бизнеса и развитие на нови пазари.
Бюджетът в размер на 200 000 евро ще бъде разпределен на два етапа в развитието на компанията. Първата половина ще бъде инвестирана в усъвършенстване на услугата и подготовка на повече висококвалифицирани домашни помощници в професионална академия. Втората половина от инвестицията ще покрие разходите на компанията за проучване на потенциалните външни пазари и експанзия на бизнеса извън България, съобщиха от фонда.
Краткосрочните планове на компанията включват старт на първата професионална GoMama академия, в която всички кандидати за работа като домашни помощници ще получават квалификация и професионален тренинг. В следващите месеци младата компания ще представи и нов бранд, с който ще оперира глобално и ще разработи мобилно приложение.
Уеб базираната платформа за поръчка на домашна помощница GoMama съществува от година и половина и предлага дигитален начин за поръчване на услуги като чистене, гладене и подреждане. Създаването на платформата е вдъхновено от глобалната тенденция за дигитализиране на подобни услуги през последните години в целия свят. Компанията е първата по рода си на българския пазар.
Услугите на GoMama са създадени за хора със забързано ежедневие, които разполагат с по-малко време за домакинската работа и търсят професионална помощ. Онлайн платформата дигитализира всички организационни процеси чрез модел, в който клиентът има възможност да наеме, управлява и да смени домашната си помощница с няколко клика. При поръчка клиентите получават всякакви домакински услуги в рамките на 4 часа, без вида на услугите да влияе на цената.
В компанията работят домашни помощници на пълен работен ден и трудов договор, което предлага решение както за търсещите, така и за предлагащите подобни услуги. За изпълнителите на услугата системата организира максимална заетост, така че те да печелят повече, отколкото работейки сами. Така компанията работи и за легализирането на сектора, в който доминират предлагането на нерегламентирани услуги и заплащането „на ръка“ без задължителните данъци и осигуровки. Освен отлични условия на работа за екипа от домашни помощници GoMama предлага и висок стандарт и контрол на предлаганата услуга.
Всички служители преминават специалното обучение за по-добри резултати и получават рейтинг и оценка от всеки клиент след всяко извършено почистване, което допълнително стимулира доброто им представяне.