Интернет гигантът Google разкри, че услугата му за съхранение на данни онлайн Drive for Work, достъпна за потребителите на Google Apps, има по 1800 регистрации на компании седмично.
Новината идва на фона на факта, че компанията, както и другите играчи на пазара на облачни услуги като Microsoft, Dropbox и Amazon, се прицелват в бизнеса на доставчика на облачни услуги Box, пише ZDnet.
Като се има предвид конкуренцията и фактът, че компаниите не плащат почти нищо, Google се надява да привлече повече потребители в Drive for Work. Компанията пусна услугата по-рано това лято по време на конференцията Google I/O на цена от 10 долара на потребител за месец.
В публикация в блога си компанията посочва, че Drive for Work е привлякла клиенти като компанията за търговия на дребно Chico’s, както и Rockwell Collins, които използват Drive за съхранение и групово редактиране на документи онлайн.
За Google Drive for Work има позитиви, дори и всичко, което компанията да прави, е да убеждава потребителите на Apps да използват премиум пакет с услугата за неограничено съхранение на данни и управление на сигурността.
Наскоро Amazon също влезе на пазара на облачни услуги, а Box намали цените си, допълва Venture Beat. Освен това Microsoft става все по-голяма заплаха за играчите на пазара с облачни услуги, тъй като вече предлага свободно съхранение на данни до 15GB и 1 TB за бизнес клиенти.
преди 10 години Хитро са го измислили. Ти им дай данните си, после няма мърдане. Колкото ти поискат, толкова ще плащаш отговор Сигнализирай за неуместен коментар