AOL, операторът на Huffington Post и други сайтове, планира да набере до 345 млн. долара чрез емисия конвертируеми облигации, осигурявайки си средства, с които да финансира експанзията си на рекламния пазар, съобщава Bloomberg.
Компанията ще използва 50 млн. долара от приходите, за да изкупи обратно акции, като част от обявена преди програма на стойност 150 млн. долара.
AOL е в процес на трансформация от създател на сайтове в маркетингова платформа. През миналата година компанията придоби технологични фирми, като Convertro Inc. и Gravity and Adap.tv Inc.
Конвертируемите облигации ще имат конверсионна цена „значително над“ текущата цена на акциите на AOL в момента на приключване на транзакцията, заяви Еоин Райън, вицепрезидент Връзки с инвеститорите.
Компанията има нетни дългове в размер на 101,6 млн. долара към средата на годината, или 30% от продажбите за последната година. AOL обяви по-рано през месеца, че очаква маркетинговата й платформа да излезе на печалба през второто полугодие.