IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Оперативната печалба на Ladbrokes се стопи с една трета

Печалбата при онлайн бизнеса възлиза на едва 3 млн. паунда за първите шест месеца

16:41 | 12.08.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Оперативната печалба на Ladbrokes се стопи с една трета

Масовите залагания по време на първите две седмици от Световното първенство по футбол не успяха да вдигнат печалбата на Ladbrokes, която продължава да изпитва трудности със своя онлайн бизнес и затворените букмейкърски пунктове в цяла Великобритания, предава Bloomberg.

Букмейкърът, който е част от индекса FTSE 250, прекара голяма част от първото полугодие в преструктуриране, опитвайки се да пусне префасонирания си онлайн бизнес навреме за Мондиала. Същевременно той като закри близо 50 пункта в Обединеното кралство, които съставляваха 2,2% от всичките букмейкърски пунктове на веригата.

Печалбата в дигиталния бизнес спада със 72% от вече и без това ниската база. Онлайн бизнесът на Ladbrokes е донесъл печалба от едва 3 млн. паунда за първите шест месеца до юни, в сравнение с дигиталния бизнес на William Hill, което е донесъл 92 млн. паунда през същия период. Цифровият бизнес съставлява 4,4% от оперативната печалба на Ladbrokes, срещу 52% при William Hill. 

Оперативната печалба на компанията се свива с една трета до 56,8 млн. лири за шестмесечието. Въпреки спада резултатът до голяма степен бе очакван, което ще е облекчение за инвеститорите, след серията от предупреждения за занижаване на печалбата миналата година. Приходите се увеличават същевременно с 4% до 589 млн. паунда.

Залозите по време на Световното първенство са били с 20% повече спрямо турнира през 2010 г., което се дължи до голяма степен на засилването на фокуса на компанията към футбола.

За последната година акциите на букмейкъра изгубиха близо една трета от стойността си, при ръст от 4,2% за FTSE 250.

„Отбелязахме значителен напредък и въпреки че има още какво да се свърши, предлагаме доста. Сега имаме продуктите, платформите, имаме хората и марката. Ladbrokes днес е доста по-силна компания и е доста по-добре позиционирана за растеж”, казва главният изпълнителен директор Ричард Глин.

„Ние знаехме преди няколко години, че Ladbrokes е нужно драстично да увеличи присъствието си в света на цифровите технологии и мобилните телефони. Мисля, че съм бил винаги много откровен относно факта, че ще ни е нужно време, за да направим това“, добавя той.

Много от причините за влошаването на бизнеса са предизвикани от самата компания. Така например Ladbrokes бе принудена да реорганизира проблемния си онлайн бизнес, който изоставаше от доста по-умелите в интернет бизнеса конкуренти. Компанията, подобно на конкурентите си, пострада и от увеличения от британското правителство данък върху игралните машини.
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:37 | 01.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още