Най-големият сайт за безплатни обяви в България prodavalnik.com ще бъде с нова корпоративна идентичност от средата на април. Причината за промяната е преструктуриране в компанията майка - медийният гигант Naspers, който обособява всички свои сайтове за безплатни обяви по света под обща шапка и с еднакво име – OLX, обяви компанията.
„С новата структура създаваме най-голямата група от продавачи и купувачи в света, но едновременно с това запазваме локалния фокус на всеки един от сайтовете. С над 140 млн. уникални посетители в 107 държави по света OLX вече е лидер сред сайтовете за безплатни обяви на пазари като Индия, Бразилия, Португалия, Тайланд и много други”, анонсира Алек Оксенфор, основател на OLX, цитиран в прессъобщение.
„Промяната на името на prodavalnik.com няма да се отрази на начина на функциониране на сайта. Той си остава безплатен и лесен за ползване, като не се изисква повторна регистрация на вече съществуващите профили в платформата. Както знаете, през последните 3 години Naspers инвестираха изключително много в развитието на този бизнес модел в България. Благодарение на това през февруари prodavalnik.com е на трето място с над 1 млн. уникален брой месечни посетители в класацията за български сайтове на Gemius. Средно на ден при нас се публикуват 35 000 нови обяви, което показва, че сме спечелили доверието на нашите потребители“, заяви от своя страна Спас Сливков, изпълнителен директор на OLX за България.
Сливков влиза в ролята на изпълнителен директор на OLX за България от днес. Едно от първите предизвикателства в новата му роля е именно да ребрандира добре познатия сайт prodavalnik.com. Сливков става част от българското подразделение на Naspers през 2009 г. Година по-късно е назначен за мениджър „Бизнес развитие” на prodavalnik.com, като отговорностите му включват продуктовото развитие на сайта, подобряване на обслужването на клиентите, маркетинга и рекламата. Преди да се присъедини към екипа на Naspers, той е работил в рекламната агенция Leo Burnett, където е отговарял за развитието на бизнеса на агенцията и връзките с големите й клиенти, сред които Vivatel, Chevrolet, Microsoft.
Една от първите придобивки за българските потребители, след като стане промяната в корпоративната идентичност на сайта, ще е новата версия на мобилното приложение и мобилния сайт на OLX, които ще се реализират в рамките на април.
„В последните месеци наблюдаваме трайна тенденция за увеличаване на посещаемостта на сайта чрез мобилни устройства. Към момента близо една четвърт от посещенията са именно от мобилни телефони и таблети", заяви Пламен Нонински, маркетинг мениджър на OLX за България. По думите му очакванията са в следващите две години този дял да нарасне до 50 на сто.
"Затова съвсем скоро ще пуснем втората версия на мобилно приложение, което освен настоящите предимства като улесняване на процеса в комуникацията продавач-купувач, геолокация и получаване на известия за коментари и активности, свързани с действията в сайта, ще предлага по-безпроблемно, интуитивно и изцяло подобрено потребителско изживяване при работа с него", добави Нонински.
Припомняме, че българската социална мрежа за любителите на пазаруването Prodavalnik.com, създадена през 2008 г. от NEG (доскоро Нет Ентертейнмънт Груп), бе придобита от Allegro Group – компания за онлайн търговия в Централна и Източна Европа, която е част от мултинационалния медиен гигант Naspers. Allegro Group оперира с подобни платформи в Румъния, Полша, Чехия, Русия, Словакия, Украйна, Унгария, Сърбия, Беларус и Казахстан.
преди 7 години Предлагам Ви, една добра алтернатива на този сайт за безплатни обяви https://obiavi24.net отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години А какво стана с домейните на кирилица, че ми писна да сменям клавиатурата? отговор Сигнализирай за неуместен коментар