Американският интернет ветеран Yahoo започна през тази седмица да преразпределя неизползвани потребителски имена за пощенската си услуга към потребители, които имат интерес към това. През миналия месец всеки, който искаше, можеше да избере пет желани от него имена. Преразпределят се само потребителски имена, които са били неактивни в продължение на най-малко една година.
Който е участвал, но не е получил нито едно от петте си желани имена, сега мина в списък на чакащи. А сега и потребителите, които са поискали да назовават конкретни имена, може да го направят. За новодошлите обаче това ще струва такса от 1,99 долара.
Особено често искани според Yahoo са женските имена Мария, Дженифър и Джесика, както и мъжките имена Дейвид, Майкъл и Алекс. Доста потребители са искали да резервират и имената Батман и Супермен. Ако сегашният собственик на batman@yahoo.com не използва акаунта си в продължение на една година, сега създадената автоматична система ще се свърже с първия потребител в списъка на чакащите. Той следва да отговори в рамките на 14 дни дали иска да получи желаното име.
Мярката обаче породи и някои опасения за сигурността. Например Google не преразпределя отново неползвани отдавна потребителски имена, тъй като имейл адреси могат да се използват за възстановяване на пароли за други сайтове. Yahoo обаче твърди, че неговите правила за поверителност ще предотвратят подобни злоупотреби. Ако се появи запитване за даден по-стар адрес, данните за регистрацията автоматично се свързват между регистратурата на чуждия сайт и Yahoo.
С последните си действия Yahoo подчертава усилията си за модернизиране. Откакто Мариса Майер пое поста главен изпълнителен директор, електронната поща, търсенето и други традиционни услуги на почти 20-годишната утвърдена компания отново бяха изведени на преден план. В края на краищата – от тях се очаква да бъдат ключов елемент на мобилната стратегия, пише ZDNet.
В същото време Yahoo се стреми да наложи и нов имидж. Така например в момента компанията всеки ден се появява с ново лого, окончателният нов дизайн следва да бъде показен на 5-и септември. Целта на новия дизайн е той да бъде "забавен, жив и приветлив".
Промяната на логото, която е първата сериозна модификация в 18-годишната история на Yahoo, ще бъде промотирана чрез маркетингова кампания, озаглавена "30 дни на промяна". Сегашното лого бе представено малко след основаването на компанията. Ръководството ѝ обаче смята, че тя вече се нуждае от дързък нов облик.


Младежи, участвали в антиправителствените протести, създадоха инициатива "СТОП"
Мъж беше прегазен от три коли на АМ "Тракия"
Желязков: Очевидно е, че отиваме на избори
ЦСКА 1948 официално обяви звездата на Спартак
Варненецът Иван Иванов бе обявен за световен шампион в тениса
Проф. Спасов: България има нужда от малки модулни реактори за балансиращи мощности
Прекрояването на доктрината на САЩ за Латинска Америка е ужасна геополитика
Ziemba очаква AI да подкрепи търсенето на газ през 2026
Ziemba: Ситуацията около Венецуела ще се отрази на Русия, Иран
Ziemba: Следим предлагането на петрол и от Гвиана
Как евтина тръба спестява сериозна сума от гориво
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
Русия предприема отчаяна мярка, за да се бори с украинските дронове
Лавров: ЕС се опитва да подкопае усилията на Тръмп, като атакува руски активи
Благомир Коцев: Бях изненадан, че ме определиха като потенциален кандидат за президент
ДАЗД за камерите в училищна тоалетна: Недопустимо е!