"Медия груп 24" (MG24.bg) ще придобие националната радиоверига "Фокус" и информационна агенция "Фокус", съобщи новинарската група.
Сделката обхваща цялата радиоверига (60 радиостанции в страната), информационната агенция и търговските марки на "Фокус".
„Медия груп 24“ е предпочетена пред няколко други кандидат-купувачи за придобиване на активите на "Фокус“.
Радио "Фокус" е най-голямата частна информационна радиоверига в България, се посочва в съобщението. Тя е част от първата частна информационна агенция "Фокус".
"Медия груп 24“ има портфолио от 8 информационни уеб сайта с регионална насоченост (Sofia24.bg, Plovdiv24.bg, ZaPlovdiv.bg, Varna24.bg, Burgas24.bg, Ruse24.bg, Blagoevgrad24.bg, Telefootball.net), безплатен регионален вестник за Пловдив - "Plovdiv24.bg Седмичен", както и популярно мобилно спортно приложение - "Мачовете по ТВ"/'Football on TV'.
"Ще доразвием изключителния информационен потенциал на "Фокус“, комбинирайки го с много и качествено съдържание от регионите, където пък "Медия груп 24“ ЕООД е безспорен лидер. Ще създадем и няколко общи новинарско-информационни продукта в София и големите областни градове. Имаме ясна визия и стратегия за развитието на "Фокус“, коментира Кирил Налджиев, управител на "Медия груп 24“ ЕООД.
До решението за продажбата на "Фокус" се стигна след внезапната кончина на основателя ѝ. Красимир Узунов почина на 25 февруари от масивен инфаркт. На 7 юни 2000 г. ток създава „Фокус“ като първата българска частна информационна агенция.