IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Publicis се възстанови от пандемията

Компанията повиши прогнозата за растежа на годишните си органични приходи

14:51 | 14.10.21 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Publicis Group повиши прогнозата за растежа на органичните си приходи за 2021 г. благодарение на голямото търсене на дигитални маркетингови услуги през третото тримесечие, пише Wall Street Journal.

Базираната в Париж рекламна компания, която притежава агенции като Saatchi & Saatchi, Leo Burnett и Spark Foundry, заяви, че очаква органичните ѝ приходи да се увеличат с 8,5-9% през 2021 г. спрямо предходната година. По-ранната прогноза беше за 7% растеж. Ръстът на органичните приходи е често използвана метрика, която изключва валутните колебания и придобиванията.

Освен това Publicis повиши прогнозата за оперативния си марж до малко над 17% спрямо близо 17%.

Компанията отчете 11% повишение на органичните приходи за третото тримесечие. Главният изпълнителен директор Артур Садун посочва в изявление, че Publicis се е възстановила от влиянието на пандемията на Covid-19, допълвайки, че органичните приходи за тримесечието са с 5% по-високи спрямо тези за същия период на 2019 г.

В Съединените щати органичните приходи са се увеличили с 11 на сто, а в Азиатско-Тихоокеанския регион и Европа – съответно с 13% и 10%. Спрямо две години по-рано, преди пандемията, растежът в САЩ е с 8%, в Азиатско-Тихоокеанския регион – с 2%, а в Европа е без изменение.

Компанията твърди, че нейните възможности в сферата на данните и технологиите са били подкрепени от инвестициите на клиентите в дигитални медии, търговия и кампании за достигане директно до потребителите, особено в Съединените щати.

Резултатите показват, че Publicis е набрала инерция, както и индустрията за маркетинг и реклама, които миналата година се сблъскаха със сериозни проблеми заради пандемията. Тогава клиентите замразиха рекламните си бюджети предвид неизвестностите на пазара.

Повечето марки подновиха маркетинговите си активности, като се насочиха към дигиталните мрежи, данните и анализа, за да разбират по-добре потребителите и да достигат до тях.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:01 | 07.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още