Bloomberg TV Bulgaria е сред номинираните в класацията „Любимите марки“ в категория „Телевизия“. За 12-ти път класацията дава възможност на потребителите да посочат брандовете, на които имат най-голямо доверие.
Единствената бизнес телевизия у нас Bloomberg TV Bulgaria успя да се наложи като предпочитан източник на информация от българския и световния бизнес и икономика. За близо 5-те години на българския телевизионен пазар медията спечели редица награди, последната от които на Българската асоциация по информационни технологии в категория „Журналистически принос“.
В класацията „Любимите марки“ потребителите могат да гласуват до 26 юни в общо 36 категории на адрес www.mylovemarks.eu. Конкурсът преминава през няколко етапа. През първия потребителите ще отличат шестте най-предпочитани компании във всеки отрасъл, а през втория ще бъдат откроени трите най-любими марки. В последния етап ще бъдат определени победителите.
„Любимите марки“ е единствената онлайн потребителска класация, която дава възможност на крайните потребители да оценят любимите си марки. Тя се провежда за 12-та поредна година, като във всяко издание се включват между 20 000 и 40 000 потребители.
Националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR също е сред номинираните за любима телевизионна марка в класацията „Любимите марки“.
Това е поредното признание за Bulgaria ON AIR, която е един от най-предпочитаните източници на информация според годишния доклад на Института „Ройтерс“ към Оксфордския университет. През 2019 година медията се нареди сред 50-те най-желани работодатели от българските студенти според проучването Graduate Survey на агенцията ToTheTop Agency. В края на миналата година политематичната телевизия получи отличие и за „Медия на годината“ в класацията „Топ 100 на водещите фирми", която се организира от Българската търговско-промишлена палата.
Номинацията на Bulgaria ON AIR в „Любимите марки“ е поредното доказателство за одобрението, което телевизията получава както от бранша, така и от зрителите. Гласуването в класацията ще се проведе на 3 етапа. По време на първия етап потребителите ще отличат шестте най-предпочитани компании във всяка категория. Втората част на конкурса ще открои трите любими марки за различните отрасли, а между 8 и 14 юли ще се проведе финалният и най-важен етап, който ще определи победителите.
Bloomberg TV Bulgaria и Bulgaria ON AIR са част от Investor Media Group, към която принадлежи и Investor.bg.