IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

IAB MIXX Awards - кой избира най-добрите реклами тази година?

На 22-и ноември в Sofia Event Center ще стане ясно кои са най-добрите три кампании във всяка една от 11-е категории

15:58 | 01.11.18 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: IAB MIXX </em></p>

Снимка: IAB MIXX

Дигиталният свят отдавна не е бъдещето. Това е настоящето, в което всички ние живеем - будим се и първо поглеждаме телефоните си, докато закусваме проверяваме мейлите си, в метрото четем препоръчани от приятели статии. Коментираме, лайкваме, записваме се за тест драйв, пазаруваме, правим резервации... и всичко това е онлайн, с един клик.

Онлайн рекламите са най-ефективните, защото водят до директни резултати. Но кои са най-добрите реклами в родното интернет пространството? Постигнали ли са целите на рекламодателя? Харесали ли са се на потребителите?

Четвъртите поредни IAB MIXX Awards наближават и интересът към членовете на журито, което ще избере най-добрите постижения в българския дигитален маркетинг, става все по-голям.

Категориите, в които се кандидатства са 11, а на 22-ри ноември в Sofia Event Center ще стане ясно кои най-добрите три кампании във всяка една от тези категории.

Ето и хората, които решават кои ще са победителите:

Александър Антонов, Creative Director, NEXT-DC, започва кариерата си като Interactive Designer в Англия.. Прекарва две години в Лондонския офис на Apple, фокусирайки се върху UX, визуален дизайн и разработка на рекламни концепции. Oт края на 2013 е част от NEXT-DC, където работи по награждавани кампании за Heineken, Finlandia, Jack Daniel’s, Canon, Lidl и Telenor.

Ангел Искрев, Digitаl Creаtive Director, guts&brаins DDB (творческа агенция на 2018 и дигитална агенция 2017), има над осем годишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина.Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други. В последните три години проектите, в които е участвал, печелят над 50 награди от най-престижните конкурси.

Велизар Величков, 1ForFit, има над 10 години опит в IT сектора. Той е съосновател на Grabo.bg, Trendo.bg, Nastani.bg и Opoznai.bg. През 2015-та година става партньор в 1ForFit - компания занимаваща се с онлайн продажби на иднивидуални хранителни режими в над 180 държави.

Георги Малчев, Управляващ, xplora.bg, притежава впечатляващ бизнес и маркетинг опит – като член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие, управленски консултант. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Сред клиентите на агенцията му са Schneider Electric за България и Израел, Сладкарници Неделя за България и Румъния, Престиж 96, Rice Up и Iuvo за България и чужбина, Groupama, Medix, Acer, Toyota, Easycredit, Danone, Viessmann, Philips, Queen’s и др.

Диана Ангелова, Мениджър комуникации и e-commerce, Decathlon, се присъединява към компанията през 2015г. с мисията да стартира и развие онлайн търговията в България. Скоро след това поема изпълнението на комуникационната стратегия на компанията и води и развива глобалната линия за синергия между онлайн и физическите магазини. Професионалният си опит е натрупала заемайки ръководни позиции в няколко международни дигитални платформи , лидери в сектора на услуги, които представят и част от медийни групи като Naspers и Rocket Internet.

Деница Котева, Мениджър “Реклама и Продажби”, OLX България, има над 11 години професионален опит в сферата на продажбите, онлайн рекламата и медиите. Участвала е в създаването и реализирането на редица смислени и въздействащи рекламни концепции  с фокус branded content и native ads. Деница e участвала в редизайна на сайта dnevnik.bg (медиен сайт на годината за 2018), а преди да се присъедини към екипа на OLX България е заемала позиция Търговски мениджър в Икономедиа.

Емил Илиев, Старши специалист Онлайн медиа планиране, Кауфланд България, открива професионално дигиталния свят, след като се присъединява към екипа на  Interactive Advertising Bureau Bulgaria. Започва като мениджър проекти и не след дълго заема позицията на Изпълнителен директор на дигиталната браншова организация до 2016 г. Вдъхновен от идеята, че бизнесът може да помага на хората да живеят по-добре, до 2018 г. работи в ИКЕА, където отговаря за дигиталното присъствие и новите проекти. От есента на 2018 г. отговаря за планирането на онлайн кампаниите на Кауфланд България.

Жюстин Томс, Управител, агенция ABC design&communications, е онлайн маркетинг експерт и е сред ветераните в родния уеб. Автор на 12 книги по темата, дългогодишен преподавател по „Онлайн комуникации и медии“ в НБУ и основател и 15 години ръководител на конкурса БГ Сайт.

Зоя Василева, мениджър интернет продажби, БТВ Медия Груп, се занимава повече от 15 години с онлайн медийно планиране и закупуване, крос медийна комуникация и интегрирани рекламни стратегии. Съосновател е на независима дигитална агенция Delta DigitaL, като преди това е била част от рекламните отдели на Икономедиа и Сарантис България.

Мария Атанасова управлява 7Talents - първият дигитален медиен екип в България, пионер в създаването на иновативни digital-first видео проекти, менажирането на инфлуенсъри в различни области и продуцирането на интерактивно ентъртейнмънт съдържание, уникално за всяка видео и социална платформа, като Vbox7.com, Facebook, YouTube, Instagram и др. Сред най-успешните проекти на екипа ѝ са уеб-сериалите и риалити форматите: Не така, брат, Следвай ме, Килерът, Instaqueen, Сладки свалки, Пъзел: Похитени, Summer Flirt, Апартамент 404, както и хитови поредици за широка гама от аудитории като Natali's Beauty, Без Бутонки, А на бас, Бри4ка, Hairmaster и др.

Марин Костов – Мъро, Executive Creative Director, All Channels, има над 15 години комуникационен опит, 9 от които - в All Channels, Мъро има грижата за качеството на творческия продукт на всички агенции в групата. Носител на редица награди във всяка комуникационна дисциплина, зад гърба си има редица кампании за брадове като Крадецът на ябълки, Stolichno, Decathlon, Райфайзен банк, Мтел и още много марки.

Крайният срок за подаване на кандидатури за MIXX Awards е 5ти ноември, а на сайта на наградите може да се видят и всички кампании от миналата година.

Очакваме ви на 22-ри ноемрви в Sofia Event Center, за да разберете кои са най-добрите дигитални кампании в България! Билети за събитието можете да си вземете от тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:34 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още