Приходите и аудиторията са двата основни проблема пред издателите на информационен сайт, коментира пред Bloomberg TV Bulgaria Пресиян Каракостов, собственик на TitanGate.
Той разказа, че през 2001 година е създал сайта FoneArena.com в резултат на интереса към мобилните устройства.
Каракостов разясни и бизнесмодела на компанията си:
„Концепцията ни се изразява в това да поемаме от даден издател на сайт монетизацията на сайта, за да може той да се концентрира върху съдържанието, докато ние поемаме генерирането на приходи“, заяви той в предаването "Бизнес среща" с водещ Таня Кръстева.
"Проектът се роди в САЩ, но исках да се фокусирам върху него и след достатъчно време в чужбина реших да се върна да пробвам в България“, допълни той.
Когато сте издател на сайт, ако е информационен, имате винаги два основни проблема. Единият е проблем е увеличаване на аудиторията. За да я увеличавате, трябват финанси. Голяма част от издателите са стартирали подобно на нас заради интерес в дадена област. Могат да създават добро съдържание заради информираността.
Генерирането на приходите също е важно. Самата екосистема на дигиталната реклама е много франгментарна, предлага различни услуги и играчи. Трудно е, ако нямате екип, обясни той.