През последните двадесет и пет години DDB София се наложи като рекламна агенция, която определя развитието на рекламната индустрия в България. Стотици клиенти, кампании и награди по-късно, дойде време агенцията да направи следващата стъпка.
Считано от днес DDB София ще приеме име, което отразява най-добре нейните ценности, амбиции и устрем. guts&brainsDDB ще продължи по същия път – този, който води към безкомпромисни и неочаквани решения за широк спектър от комуникационни и бизнес задачи.
„Винаги сме предлагали качествен брандинг и е логично да се погрижим и за нашия“, казва Христос Папаполизос, президент Югоизточна Европа и ОНД за DDB Европа.
„guts&brainsDDB отразява вродената упоритост и твърд характер на агенцията, както и нейната космополитност. Географски обозначеното название DDB София вече не отразява нито едно от двете. guts&brainsDDB е и продължава да бъде горд член на семейството на DDB и дава пример как цялата международна група е способна да гледа напред“.
„Живеем във вълнуващи времена и не се заблуждаваме, че можем да предвидим какво крие бъдещето. Единственият начин да бъдем подготвени е да сме отдадени на собствените си ценности и да инвестираме в тях. Така ще осигурим стабилност за нас и нашите партньори.“ казва Ангелос Парасхакис, изпълнителен директор guts&brainsDDB.