IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

PlayStation изпревари конкуренцията по разходи за телевизионна реклама

Индустрията за игри е увеличила бюджета си за реклама в телевизията до над 118 млн. долара през ноември

12:52 | 11.12.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

PlayStation надмина конкурентите си по разходи за телевизионна реклама отново, след като оглави списъка и през октомври и септември, пише VentureBeat.

Това сочи нов месечен доклад за разходите на марките за игри, извършен  от GamesBeat и iSpot.tv след анализ на излъченото по над 7 млн. "умни" телевизора в цял свят.

Изследването сочи, че индустрията за игри е увеличила разходите си за телевизионна реклама до 118,5 млн. долара през ноември тази година от 102,3 млн. долара през октомври. PlayStation продължава да доминира, като дава близо половината от средствата на индустрията за такъв тип реклама. След нея се нареждат Nintendo и Xbox, които са с почти сходни дялове.

Като цяло 31 марки са излъчили 119 реклами над 24 500 пъти, генерирайки впечатляващите 5,9 млрд. телевизионни гледания.

PlayStation е начело с похарчените 52,2 млн. долара за 16 рекламни спота, показани 5200 пъти и генерирали 1,9 млрд. телевизионни рекламни импресии. Рекламата с най-голям бюджет за позициониране (11,5 млн. долара) е “Star Wars Battlefront II: Heroes Are Born”.

Nintendo е увеличила над два пъти разходите си за телевизионна реклама от октомври до ноември - до 23,1 млн. долара. Марката е излъчила 27 реклами над 7600 пъти и е генерирала 1,4 млрд. импресии. Нейната най-скъпа реклама от гледна точка на позиционирането (4 млн. долара) е “Get Together With Great Games”, която промотира конзолата Switch.

На трето място е Xbox с 21,9 млн. долара бюджет за телевизионна реклама. Той е похарчен за 5 реклами, които са излъчени 2200 пъти, генерирайки 841,2 млн. телевизионни импресии. “Feel True Power”, която включва музика на Кание Уест, е най-високобюджетната реклама на компанията. Фирмата е платила 19,2 млн. долара за излъчването ѝ.

Четвърта в класацията е Blizzard Entertainment с около 4,3 млн. долара бюджет за реклама в телевизията, а след нея се нарежда King - с 2,2 млн. долара.

Вижте още технологични новини в материала на Bloomberg TV Bulgaria!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:54 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още