Приходите за третото тримесечие на издателя на печатни издания Time Inc остават под прогнозите на анализаторите, тъй като подобряването на онлайн рекламата не успява да компенсира печатната реклама, съобщава Ройтерс.
Базираният в Ню Йорк издател на списанията Time, Sports Illustrated и People обяви, че общите приходи от реклама намаляват с 11,5% до 369 млн. долара през тримесечието до края на септември основно в резултат на спад от 17,7% на приходите от печатна реклама.
Приходите от онлайн реклама обаче се увеличават с 2,3% до 132 млн. долара.
Резултатите бяха представени седмици, след като Time обяви, че проучва продажбата на активи, които формират около 488 млн. долара приходи за 12-те месеца до 30 юни, заради продължителния спад на основния печатен бизнес на компанията. Активите включват Time UK и мажоритарен дял в списание Essence.
Приходите за третото тримесечие на компанията Time намаляват с 9,5% до 679 млн. долара, което е под прогнозите на анализаторите, анкетирани от Thomson Reuters, за 693,5 млн. долара.
Нетната печалба възлиза на 13 млн. долара или 14 цента на акция спрямо нетна загуба от 112 млн. долара или 1,13 долара на акция преди година.
Без еднократните ефекти печалбата възлиза на 36 цента на акция. Анализаторите средно очакваха 29 цента.