CNN стартира собствено ежедневно предаване "The Update", излъчвано чрез стрийминг в Snapchat. То включва най-малко пет новинарски истории във всеки епизод, създадени от репортерите на медията по целия свят. Целта на този ход е да се привлекат по-младите потребители, предава Ройтерс.
CNN, NBC и други телевизионни мрежи създават повече дигитално съдържание, за да достигнат до младото поколение, което научава все повече новини от социалните мрежи.
CNN имаше 42 млн. уникални посетители между 18 и 34 години през настолни компютри и мобилни телефони през юли. Това я прави главен дигитален източник на новини, изпреварвайки BuzzFeed и New York Times Digital според данни на comScore.
"The Update" ще се излъчва всеки ден в 18 ч. местно време и ще предлага кадри от мястото на събитието, плюс видео, заснето специално за Snapchat.
Акциите на компанията майка на Snapchat - Snap, понижиха стойността си с 44% от първичното си публично предлагане на 2 март насам. Някои инвеститори се питат дали компанията може да привлича потребителите и рекламодателите, на фона на конкуренти като Instagram, която има сходни функции.
„The Update” е първото предаване на CNN в Snapchat. То се появява след новинарската програма „Stay Tuned” на NBC, която привлече над 29 млн. уникални посетители от старта си миналия месец досега. Snap потвърди новината официално.