IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Snap сключи сделка за оригинално съдържание с Time Warner

Медийната компания ще плати на Snap 100 млн. долара, за да развива видео съдържание и реклами в приложението

09:39 | 20.06.17 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Акциите на Snap Inc. поскъпнаха с почти 3% в понеделник след анонсирането на споразумение между създателя на Snapchat и Time Warner за създаване на оригинално видео съдържание, предава Ройтерс.

Според сделката Time Warner ще плати на Snap 100 млн. долара, за да развива видео съдържание и реклами в приложението за следващите две години, пояснява източник, запознат с условията. Поделения на Time Warner, сред които HBO, Turner и Warner Bros. също ще инвестират в реклама в Snapchat.

Партньорството се случва в критичен за Snap момент, чиито акции се обезцениха през миналата седмица до цената им от IPO-то. Същевременно и други технологични гиганти, сред които Facebook, Netflix, Amazon и Apple се борят за привличане на автори на оригинално видео. 

Същевременно периодът е важен и за Time Warner, тъй като медийният концерн очаква разрешение от властите, за да бъде придобит от AT&T Inc., чийто изпълнителен директор Рандал Стивънсън заяви неколкократно, че бъдещето на видеото е на мобилните устройства. 

Snap обикновено излъчва по едно предаване на ден в приложението си под заглавие "Shows". Става дума за 5-10 минути, създадени в партньорства с телевизии като NBC, ABC, BBC, A & E, Discovery, Vice и други. Излъчванията са привлекли "публика от над 8 милиона души", заяви главният изпълнителен директор на Snap Евън Шпигел по време на последния разговор с анализатори за приходите на компанията.

Към края на 2017 г. Snap възнамерява да има две до три излъчвания в приложението на ден, поясни представител на компанията пред Business Insider през May.

„Това партньорство е още една вълнуваща стъпка, докато ние продължаваме да се развиваме в нови жанрове, включително сценични драми, комедии, ежедневни новини, документални филми и други", пояснява в свое изявление от понеделник президентът на Snap по съдържанието Ник Бел.

Медийните компании като Time Warner си партнират със Snapchat в опит да достигнат по-младите потребители, към които социалната мрежа е насочена и които все повече се отдалечават от традиционната телевизия.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:56 | 07.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още