Втората младежка среща на международната PR организация WorldCom се проведе в София. В нея традиционно участват млади PR специалисти от едни от най-известните комуникационни агенции в Германия, Белгия, Италия, Испания, Холандия, Унгария и Великобритания, както и изявени журналисти.
„Фалшивите новини“ беше темата на годишната среща. Участниците споделиха собствен опит и примери от страните, от които идват и обсъждаха как PR браншът и медиите могат да противодействат на това все по-масово явление.
"Лична отговорност на всеки човек е да се информира от достоверни медии. Не регулациите, а хората ще преборят фалшивите новини", каза Димитър Вучев, главен редактор на Bloomberg TV Bulgaria и водещ на Investbook, който беше сред лекторите на младежката конференция.
Той обърна внимание и на нарастващото значение на анализа на новините и фактите - сериозно предимство на икономическата телевизия, която дава трибуна на многообразие от експертни гледни точки и коментари от водещи анализатори от цял свят.
Организатор на срещата беше българската PR агенция „Янев и Янев“.