Американската медия New York Times се надяваше да даде старт на конструктивен диалог чрез новата си бранд кампания, изготвена от рекламната агенция Droga5. Със сигурност обаче не е очаквала, че самият президент на САЩ ще се намеси само три дни след старта на кампанията, коментира adweek.com.
В неделя сутринта Доналд Тръмп публикува поредния си туит, като този път удари рекламната кампания на Times, която се фокусира върху важността на истината и ролята на независимите журналисти при откриването ѝ, наричайки телевизионния клип от кампанията „лоша“ и намеквайки, че е загуба на ресурси.
„За пръв път пропадащата @nytimes излъчва реклама (и то лоша), за да се опита да спаси пропадащата си репутация. Опитайте с точно и справедливо отразяване!“, написа той.
For first time the failing @nytimes will take an ad (a bad one) to help save its failing reputation. Try reporting accurately & fairly!
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) February 26, 2017
Тръмп очевидно говори за „Истината е трудна“ - 30-секундно видео, което се излъчи по време на церемонията по Оскарите по телевизия АВС. (Предаването Fox & Friends Weekend излъчиха видеото в неделя сутрин, което явно предизвика туита на Тръмп. New Day по CNN също отрази рекламата в неделя сутринта.)
Това бе първата реклама, която вестникът излъчва по време на Оскарите – което явно е имал предвид и Тръмп. Очевидно това не е първата рекламна кампания на Times изобщо в историята.
С туита Тръмп рискува не само да даде по-голяма експозиция на рекламната кампания на NY Times, но и да засили посланието ѝ – че независимата журналистика и свободната преса са наистина важни, особено, когато са под атаката на самия президент. Тръмп редовно определя NY Times като „пропадаща“ организация, макар че това може би е първият път, в който го прави два пъти в едно изречение.
От друга страна Тръмп засилва собственото си послание – позицията му, че не може да се има доверие на водещите медии.
NY Times не отговори веднага на туита на Тръмп, макар че след това публикува в Twitter линк към статия за Джими Кимъл и политическите му послания по време на наградите Оскар.
Рекламната агенция Droga5 е отказала да коментира туита на Тръмп за Adweek.
“Истината е трудна“ е първата телевизионна реклама, която NY Times прави от 2010 г. и първият телевизионен клип, фокусиран върху самия бранд. По-широката кампания включва национални и местни телевизии, интернет, социални медии, външна и печатна реклама.
преди 7 години Щом StraightForward (с китния български псевдоним) пише такива неща, ясна е картината. Той бърка своето ментално състояние с това на този, за който са му платили да пише нелепости. ВЪОБЩЕ не знае за здравословното състояние на Килъри, която я поддържат чрез процедури, ВЪОБЩЕ не знае думите на Килъри, отивайки в Либия "Дойдох, видях и той (Кадафи) умря". Приказки на "демократ", "хуманист", дама и т.н. Всяка сплетня около Тръмп се развенчава, но се разчита на плиткоумните и късопаметните да не помнят началото. Така беше и с Мерийлб Стрийп, наистина надценената актЬОрка, която преиначи и думите, и случая, по който Тръмп се присмя на инвалида. Само хора без достойнство могат да правят такива сцени. И НИКОГА медиите няма да ви кажат, че икономиката в САЩ се подобрява, откакто Тръмп е на власт. Омерзена съм от толкова агресивни и противни "демократи" ***. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Баси докато Сорос и тем подобни гадове хранят тея *** журналистите , тъй ше е ...Сорос у пандиза и дърво за всички " независими" медии !!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Той се извини човекът, Путин се забавил и отложил нещата за друга дата:http://edition.cnn.com/2017/02/21/europe/sweden-stockholm-riots/ отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години ахахахахаххха КАКВА ИСТИНА ТЪРСИ ТОЯ, КАТО ТО САМО ЛЪЖИ В УСТАТА МУ, каква стана вчера в ШВЕЦИЯ И ОНЯ ДЕН В ГЕРМАНИЯ !????НЯКОЙ ОТ ВАС ДА ЗНАЕ !??? МЕНТАЛНОТО СЪСТОЯНИЕ НА ТОЯ МОШЕНИК ЛЪЖЛИВ, ВСЕКИ ДЕН СЕ ВЛОШАВА !???? отговор Сигнализирай за неуместен коментар