Германската медийна компания Axel Springer SE предприема нова стъпка на дигиталните медийни пазари в САЩ, съобщава MarketWatch.
Базираният в Берлин медиен концерн обяви плановете си да отвори централа в Ню Йорк през октомври, откъдето да управлява американския си бизнес. До сега компанията ръководеше дейността си от малък офис в Силициевата долина.
„Ню Йорк е в центъра на цифровата журналистика в САЩ, където Axel Springer е много активен като стратегически медиен инвеститор”, обяви главният изпълнителен директор Матиас Дьопфнер. „За това за нас има смисъл да открием наш офис в Ню Йорк”, допълни той.
Axel Springer, която е основана преди 70 години и се превърна в едно от най-големите издателства в Европа, води агресивна политика в последните години, за да стане водещ играч в дигиталното пространство. Тя направи първите си стъпки на американския пазар преди 4 години.
През октомври миналата година компанията придоби 88% от Business Insider за 343 млн. долара, увеличавайки усилията си да навлезе в сферата на новините на английски език. През юни тя закупи компанията за пазарни анализи EMarketer Inc. за 242 млн. долара. Германският медиен гигант инвестира още в цифрови мултимедийни проекти като Thrillist, NowThis, Airbnb, Jaunt, Mic, и Ozy.
В Европа Axel Springer създаде съвместно дружество с Politico през 2014 г.
Офисът на компанията в Ню Йорк ще бъде скромен, като ще се помещава в сградата на WeWork Companies Inc. в Манхатън.
преди 8 години Изданията на компанията мълчаха 5 дни за събитията в Кьолн. Работническо дело си имахме и по соца. Може и да са били някога нещо, но вече са гола вода, рекламодателите им вече не гледат сериозно на тях, читателите също. Акциите им вече са избушени след Нова година и нямат вече шанс. Ще последват умрелите медии до няколко г. най-много. отговор Сигнализирай за неуместен коментар