Германската медийна компания Axel Springer SE предприема нова стъпка на дигиталните медийни пазари в САЩ, съобщава MarketWatch.
Базираният в Берлин медиен концерн обяви плановете си да отвори централа в Ню Йорк през октомври, откъдето да управлява американския си бизнес. До сега компанията ръководеше дейността си от малък офис в Силициевата долина.
„Ню Йорк е в центъра на цифровата журналистика в САЩ, където Axel Springer е много активен като стратегически медиен инвеститор”, обяви главният изпълнителен директор Матиас Дьопфнер. „За това за нас има смисъл да открием наш офис в Ню Йорк”, допълни той.
Axel Springer, която е основана преди 70 години и се превърна в едно от най-големите издателства в Европа, води агресивна политика в последните години, за да стане водещ играч в дигиталното пространство. Тя направи първите си стъпки на американския пазар преди 4 години.
През октомври миналата година компанията придоби 88% от Business Insider за 343 млн. долара, увеличавайки усилията си да навлезе в сферата на новините на английски език. През юни тя закупи компанията за пазарни анализи EMarketer Inc. за 242 млн. долара. Германският медиен гигант инвестира още в цифрови мултимедийни проекти като Thrillist, NowThis, Airbnb, Jaunt, Mic, и Ozy.
В Европа Axel Springer създаде съвместно дружество с Politico през 2014 г.
Офисът на компанията в Ню Йорк ще бъде скромен, като ще се помещава в сградата на WeWork Companies Inc. в Манхатън.


ПСЖ спечели Интерконтиненталната купа
НС прие на второ четене промени в Закона за ДДС
Младежи, участвали в антиправителствените протести, създадоха инициатива "СТОП"
Мъж беше прегазен от три коли на АМ "Тракия"
Желязков: Очевидно е, че отиваме на избори
Standard Chartered за AI рисковете
Какви мечки? Анкета на BofA показа растящ оптимизъм сред инвеститорите за 2026 г.
Розенбърг от Blackrock: Пазарите реагираха на данните за безработицата
ЕС иска правила "Купувай европейско" за заема на руски активи за Украйна
Проф. Спасов: България има нужда от малки модулни реактори за балансиращи мощности
Как евтина тръба спестява сериозна сума от гориво
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
Скандал на "Мис Вселена": отнеха титлата заради расизъм
Изумителен руски вратар спаси 4 дузпи и донесе титла на ПСЖ
Жертви и ранени в Ростов след украински удар по танкер
7 ритуала за съживяване на любовта
Може ли някой да спре популистката десница в Европа?
преди 9 години Изданията на компанията мълчаха 5 дни за събитията в Кьолн. Работническо дело си имахме и по соца. Може и да са били някога нещо, но вече са гола вода, рекламодателите им вече не гледат сериозно на тях, читателите също. Акциите им вече са избушени след Нова година и нямат вече шанс. Ще последват умрелите медии до няколко г. най-много. отговор Сигнализирай за неуместен коментар