Остават 6 дни до най-важното събитие в дигиталния сектор: IAB Forum 2016 - Digital Run! Едно събитие, в което може да получите най-важното за растежа на вашия бизнес: данни за пазара, тенденциите в сектора и най-добрите практики, от които да вземете идеи.
Има ли и какъв е растежът на онлайн рекламата, какви са тенденциите в маркетинга, кои са най-използваните технологии, как да преодолеем пречките като Ad Blockers, как се прави мобилна търговия... Ще разберете на 31 март в хотел „Хилтън”, когато ще се проведе шестото издание на Националния форум на дигиталната индустрия в България. Програмата е фокусирана върху най-важните теми в индустрията с участието на топ мениджъри и съдатели на компании.
Купете си билет сега и научете:
- Какъв е обемът на онлайн рекламата в България за 2015 година? Резултати от проучването AdEx, представени от Чавдар Димов (мениджър „Проучвания и база данни”, Икономедиа АД) и Цветелина Петрова (изследовател „Количествени проучвания”, ИПСОС)
- Кои са най-големите рекламодатели в интернет? Топ 100 рекламодатели, представени от Камен Янкулов (Търговски директор, OLX.bg)
- Какво е бъдещето на монетизацията в медиите? Чуйте представители на едни от най-големите пъблишера в България: Александър Варов (Портфолио мениджър, Нетинфо), Василена Топова (Мениджър бизнес развитие, Инвестор) и Станислава Атанасова (Търговски и рекламен директор, Икономедиа). Неудобните въпроси ще бъдат зададени от Иван Иванчев (Основател и управител EasyAds Advertising Platform).
- Чуждестранни гости от Crimtan (Мирослав Стейнбах CEO CEE Crimtan), Etarget (Marcel Wass CEO ETARGET), както и Емил Олованов (Co-founder Media Today) ще говорят за една от най-важните тенденции в рекламата. Програматик run 2016 - тенденции в развитието на технологиите, нови интегрирани канали и формати.
- За бъдещето на пазаруването онлайн, което се случва сега, ще ни разкаже Luděk Slouka, Senior Product Manager MasterCard CEE, а изпълнителният директор на OLX.bg Спас Сливков и маркетинг мениджърът на eMag.bg Виргиния Чолакова ще ни разкрият какво се случва в електронната мобилна търговия.
- Рекламодатели и агенции ще очертаят какво се крие зад Дигитален маркетинг 2016. Ивайло Ботушанов (Creative Leader Saatchi Interactive), Мария Атанасова (Директор видео продукция и дистрибуция, 7 Talents), Емилия Котева (Бранд мениджър на нколко категории продукти във Фикосота) ще ни разкрият тенденции и навици, какво да очакваме в панелна дискусия, модерирана от Мартин Попов, управител и основател на дигитална агенция Interactive Share, като ни представят и добри практики с фокус върху видео реклама.
- Ще се говори и за големи бази данни. Ще ни научат как да маркетираме в ерата на цифровизация, управление на социалните взаимоотношения (SRM) и много други, като ни покажат case studies с интересни компании. Чуйте какво ще ни посъветват представителите на Oracle, Свилен Стоянов, Applications Sales Representative и Sales Force, Орлин Дочев, управляващ партньор Next Consult.
Събитието е организирано от IAB България - асоциация, съставена от 40 водещи компании (издатели, търговци, дигитални агенции, финансов сектор и др.) Това я превръща в най-голямото сдружение в дигиталния сектор у нас.
Вижте повече за участниците и купете своя билет тук: http://forum.iabulgaria.bg/