„Не искам текстът ми да звучи като ChatGPT”, коментира Гереро, имайки предвид стерилния, стандартен текст, генериран от изкуствения интелект. „Имам две възможности. Едно, не използвам вариациите. Две, прекарвам прекалено много часове, за да ги редактирам“.
Повечето големи компании и рекламни агенции се обръщат към по-специфични маркетингови инструменти за своите рекламни кампании, базирани на AI, коментира Джей Патисал, главен анализатор във Forrester. Тези услуги са по-стабилни от вградените AI рекламни инструменти на Meta, смята той.
И все пак въвеждането на прости инструменти за генеративен изкуствен интелект е от полза за Meta, като се има предвид, че компанията доминира на пазара на цифрови реклами заедно с Google. Генеративните AI инструменти на Meta просто трябва „да бъдат достатъчно добри, за да извлекат повече инвестиции“ от рекламодателите, коментира Морис Рахмей, главен изпълнителен директор на маркетинг компанията Disruptive Digital и бивш мениджър на клиенти във Facebook.
„Това е по-добре за техния бизнес, дори и да са само малки, постепенни промени“, казва Рахмей. „Това е бизнес с мащаб“.
Какво предстои за корпоративните начинания на Meta?
След като през ноември Meta привлече Ших от Salesforce, някои анализатори казват, че Meta може да увеличи усилията си в областта на корпоративните технологии с AI моделите си Llama с отворен код.
Напредъкът на Llama „представлява значителна възможност за бизнеса да повиши ефективността и значително да подобри изживяванията, които предлага на клиентите си“, посочи ръководителят на монетизацията на Meta Джон Хегеман.
Ших се присъедини отново към Salesforce през 2020 г., след като преди това работи в компанията между 2006 и 2009 г. На последната си роля в Salesforce Ших се занимаваше с надзора на Einstein GPT for Service and Sales – продукт за генеративен изкуствен интелект, насочен към служителите, занимаващи се с продажби и клиентска поддръжка.
През първия си мандат в Salesforce Ших създаде бизнес приложение, което позволява на потребителите да свързват своя софтуер за отношения с клиенти на Salesforce с техните Facebook връзки. През 2019 г. тя написа „The Facebook Era” – книга, предназначена за професионалисти, за да разберат по-добре как да използват социалните мрежи за бизнес.
Множество бивши продуктови лидери и такива от Meta AI коментират пред CNBC, че огромният опит на Ших ще бъде полезен, като се има предвид, че компанията се е провалила в предишните опити за изграждане на корпоративен софтуер.
През май Meta обяви, че планира до 2026 г. да спре Workplace – своя продукт за бизнес комуникации. А след като през 2020 г. придоби корпоративния стартъп Kustomer за около 1 млрд. долара, Meta го отдели през 2023 г. в сделка, за която се твърди, че е била оценена на 250 млн. долара.
Най-логичната стъпка за Meta би била да създаде по-голям бизнес около WhatsApp, смята Ралф Шакарт, анализатор в инвестиционната банка William Blair. По-конкретно, WhatsApp може да помогне на бизнеса да изгради чатботове за обслужване на клиенти, използвайки генеративния изкуствен интелект на Meta, допълва той.
„В по-дългосрочен план това ще се развие в персонализирани агенти по продажбите, което е индустрия за над 3 трлн. долара“, коментира Шакарт за възможностите на Meta за бизнес чатбот в WhatsApp.
преди 2 дни Умно решение - собствена инфраструктура, цоцащите дивиден не обичат такива неща ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар