„Докато разговарям със семейството или приятелите си, ако те ми кажат нещо и трябва да го потърся, няма да отида в Google“, каза Тиягараджан от Ченай, Индия. „Просто ще пусна телефона си на високоговорител и веднага ще търся в Meta AI.“
Тиягараджан обаче твърди, че използва Meta AI само когато е на телефона си. Ако той е на компютъра си, ChatGPT на OpenAI е предпочитаният от него AI чатбот.
Не всеки е фен на обединяването на Meta AI с функциите за търсене в WhatsApp.
Явхар Сирцар, 72-годишен пенсиониран държавен служител в Колката, Индия, смята функцията за търсене Meta AI в WhatsApp за „доста неприятна“. Причината е, че всеки път, когато потребител направи пауза, докато въвежда име в полето за търсене, технологията Meta AI бързо „взема каквото е въведено“ и генерира това, което той описва като ненужни предложения за търсене.
Що се отнася до популярността на Meta AI в Индия, Сиркар смята, че функцията се използва най-вече от компании, хора в технологиите и други професионалисти, които „се пристрастяват към AI“, докато индийското правителство продължава да прави инвестиции в регионална изчислителна инфраструктура.
„Професионалистите и компаниите започнаха да използват AI, но обикновеният потребител няма нужда, поне не и на платформите на Meta“, пише Сиркар в имейл.
AI стратегията на Meta за рекламодатели
Рекламата все още е ключова за приходите. През декември Meta заяви, че над 1 млн. екламодатели са използвали инструментите ѝ с генеративен изкуствен интелект, за да създадат над 15 млн. реклами в рамките на един месец.
„Прогнозираме, че фирмите, използващи генерирането на изображения, виждат 7% увеличение на конверсиите“, посочи Meta по това време.
Въпреки че хората могат да свързват генеративния изкуствен интелект с визуално привлекателните и понякога сюрреалистични изображения, получени от популярни услуги като Dall-E и Midjourney, по-вероятно е средният малък бизнес рекламодател да използва генеративните инструменти на Meta за по-деликатни задачи, посочва Стейси Рийд, консултант по реклами във Facebook.
Това включва използването на AI за създаване на множество версии на ключовото изречение на рекламата, за автоматично преоразмеряване на рекламите, така че да са подходящи за приложенията на Instagram и Facebook, и препозиониране на изображения в рекламите, така че промоциите да се представят по-добре, казва Рийд.
Рийд твърди, че множеството малки рекламодатели, с които тя работи, не свързват новите функции с AI. Те „мислят, че Meta просто подобрява начина, по който създавате реклами“, допълва тя.
Селина Гереро, независим консултант по корпоративни продажби и обучения, казва, че използва инструментите с генеративен изкуствен интелект на Meta, за да помогне при писането на текст за своите реклами, но твърди, че рекламният интерфейс на Meta е объркващ и постоянно се променя.
Гереро посочва, че преди рекламна кампания във Facebook, планирана за януари, тя обсъжда как да използва AI инструментите на Meta за по-сериозни задачи, като промяна на цялото рекламно текстово послание на нейната реклама.
преди 2 дни Умно решение - собствена инфраструктура, цоцащите дивиден не обичат такива неща ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар