Американската социална мрежа Reddit отчете резултати за второто тримесечие, които надминаха очакванията на анализаторите, пише CNBC.
Приходите от продажби за второто тримесечие са нараснали с 54% спрямо година по-рано. Нентата загуба на компанията е спаднала до 10,1 млн. долара спрямо 41,1 млн. долара през същото тримесечие година по-рано.
Приходите от онлайн реклама са скочили с 41% на годишна база до 253,1 млн. долара. Пазарът на дигитална реклама продължава да се възстановява от тежката 2022 г., когато бизнесите предпочетоха да не харчат много за реклама заради инфлацията и други фактори.
Сегментът „други приходи“ на Reddit, който включва бизнесът с лицензиране на данни, е записал 691% ръст до 28,1 млн. долара.
Reddit заяви, че очаква приходите ѝ от продажби за третото тримесечие да са между 290 млн. и 310 млн. долара. Анализатори очакваха 278,7 млн. долара.
Компанията заяви, че средните ѝ приходи от потребител са 3,08 долара за второто тримесечие, което надхвърли прогнозата на анализаторите за 3,02 долара. Броят на дневно активните потребители е скочил с 51% на годишна база до 91,2 млн., което също е над прогнозата за 84,5 млн. по данни на FactSet.
Това е вторият тримесечен отчет на Reddit, откакто компанията се листна на Нюйоркската фондова борса през март.