IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

TikTok се опитва да се спаси в САЩ със скъпа рекламна кампания

Компанията плаща 1,2 млн. долара за кампания с послание към сенаторите, гласуващи бъдещето ѝ в страната

14:33 | 28.03.24 г.
Снимка: Bing Guan/Bloomberg
Снимка: Bing Guan/Bloomberg

TikTok започна рекламна кампания за 1,2 млн. долара с ясно послание към сенаторите в тежка предизборна битка тази година: блокирайте решението на Камарата на представителите, което може ефективно да забрани приложението в Съединените щати, пише CNBC.

„Помислете за 5-те милиона собственици на малък бизнес, които разчитат на TikTok, за да изхранват семействата си“, посочва предполагаем потребител на TikTok в рекламата. „Да видим как всичко това изчезва би било толкова тъжно“, казва друг.

Компанията си е запазила телевизионно рекламно време в щатите Невада, Монтана, Уисконсин, Пенсилвания и Охайо, които са бойно поле за изборите, разкриват необявени по-рано данни на AdImpact.

Всичките пет щата са представени от уязвими демократи в Сената, всеки от които се кандидатира за още един 6-годишен мандат.

Други щати, които ще видят новите реклами на TikTok, включват Ню Йорк, Масачузетс и Минесота, според данните за закупуване на реклами.

Ню Йорк и Бостън са ключови рекламни пазари за достигане до млади хора и журналисти. Минесота е родният щат на сенатора демократ Ейми Клоучбар – един от най-яростните критици на TikTok в Конгреса. Клоучбар също се бори за преизбиране тази година.

Рекламите са започнали да се появяват в сряда, като ще приключат на 14 или 28 април в зависимост от това къде се излъчват спотовете, показват данните.

Една от новите реклами, получени от CNBC, показва как потребители на TikTok предупреждават целевата си аудитория за това колко много ще бъде загубено, ако услугата бъде блокирана.

„Това ще засегне поминъка на много хора“, разказва жена с натъжен вид.

Въпреки хиперболата от страна на TikTok законопроектът, приет от Камарата, не представялява категорична забрана. Вместо това изисква базираната в Китай компания майка на TikTok, ByteDance, да се откаже от американските си активи в рамките на около шест месеца след подписването на законопроекта.

Ако ByteDance не успее да го направи, тогава TikTok няма да бъде достъпен за изтегляне в магазина за приложения на Apple и магазина на Google, като всичко това гарантира бавна смърт на приложението сред потребителите в САЩ.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:33 | 28.03.24 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още