Meta Platforms планира да пусне уеб версия на своето микроблогинг приложение Threads още тази седмица. Това ще бъде най-голямата нова функция, въведена до този момент от конкурента на социалната мрежа X, преди известна като Twitter, на Илон Мъск, пише Wall Street Journal.
Десктоп версията е в отговор на едно от най-желаните от потребителите неща в Threads. Новата социална мрежа бързо се превърна в хит, когато Meta пусна доста опростената ѝ версия в началото на юли, но през последните седмици потреблението ѝ започна да намалява.
И сега потребителите могат да виждат определени публикации в Threads и в уеб, но достъпът им е ограничен, тъй като приложението до този момент се ползва основно на мобилни устройства.
Ръководителят на Instagram Адам Мосери в сряда заяви в профила си в Instagram, че уеб версията на Threads ще бъде пусната скоро, както и че се тества на вътрешно ниво в Meta. Източници, запознати с плановете на гиганта, твърдят, че функцията ще стане активна още тази седмица, макар че плановете все още не са финални и могат да се променят.
„Все още има някои проблеми и аз не я искам в този вид“, коментира Мосери. „Когато е готова, ще я споделим с всички останали“.
Meta побърза да пусне Threads, за да се възползва от нарастващия интерес към алтернатива на X, преди известна като Twitter. Threads се превърна в най-бързо достигналото 100 млн. сваляния приложение, като успя да направи това само за пет дни.
Въпреки ранния успех потреблението на услугата бързо отслабна, а много потребители изтъкнаха липсата на важни функции, включително уеб версия на платформата.
През последните седмици Meta пусна редица други функции, включително възможността публикациите да се разглеждат в хронологичен ред.
В четвъртък Threads започна да поставя етикети на контролирани от държавата медии. Това се случи около три седмици, след като Wall Street Journal съобщи, че поддържани от държави медийни акаунти имат стотици хиляди последователи в услугата и публикуват пропаганда, включително фалшиво видео, което претендира, че показва президента Байдън, който разглежда книги за деменция.
Времето, прекарано в Threads, е намаляло с около 85% повече от месец след пускането на услугатата, твърди платформата за дигитални данни и анализи SimilarWeb. В своя пик, няколко дни след дебюта си, Threads имаше близо 50 млн. дневно активни потребители по целия свят. След това броят им спадна до по-малко от 10 млн., обяви фирмата.
X има около 363,6 млн. месечно активни потребители по данни на Insider Intelligence.