Социалната мрежа Х, преди известна като Twitter, вече няма да позволява на рекламодателите да промотират профилите си в потока от съобщения на платформата, за да привличат нови потребители, съобщава Ройтерс, позовавайки на информация на Axios. Изданието съобщи новината във вторник въз основа на имейл до клиентите рекламодатели.
Рекламираните профили генерират над 100 млн. долара годишно глобални приходи за X, се посочва в материала на изданието.
Х не е отговорила веднага на искането на Ройтерс за коментар.
Рекламодателите до голяма степен разчитат на подобни реклами, за да разпространяват бизнеса си в платформата и да се насочват към конкретни потребители.
Главният изпълнителен директор Линда Якарино – бивш рекламен директор на NBCUniversal, се опитва да ребрандира имиджа на компанията, откакто пое поста на 5 юни, и да върне рекламодателите, които си тръгнаха след промените, наложени от новия собственик Илон Мъск.