Социалната мрежа Twitter обяви, че избрани създатели на съдържание в платформата ѝ ще могат да получават дял от рекламните приходи, които компанията генерира, предава Ройтерс.
Създателите на съдържание ще взимат дял от приходите от реклами, показвани в техните отговори, обяви Twitter, допълвайки, че за да отговорят на изискванията, създателите трябва да бъдат верифицирани потребители с поне 5 млн. импресии на публикациите си за всеки от последните три месеца. Освен това трябва да имат акаунт за плащания в Stripe.
Twitter се опитва да привлече повече създатели на съдържание в платформата си. По-рано тази година компанията позволи на потребителите да предлагат платени абонаменти за своето съдържание в платформата.
Илон Мъск, милиардерът, който придоби Twitter през миналия октомври, по-рано каза, че компанията ще насочи изцяло абонаментните приходи към създателите на съдържание през първата година.