За по-малко от 24 часа микроблогинг приложението Threads, пуснато от Meta Platforms, успя да привлече повече от 30 млн. потребители, като се изкачи на върха на класацията на най-сваляните услуги в магазините за приложения и се превърна в една от най-обсъжданите теми в Twitter – социалната мрежа, която се опитва да измести, пише Wall Street Journal.
Премиерата също така предизвика критично писмо от адвокат на Twitter, който твърди, че Meta е наела служители на Twitter и им е възложила да помогнат за изграждането на Threads. Говорител на Meta отрече обвинението.
Не е ясно дали Threads ще успее да запази набраната инерция, но с толкова много регистрации, анализатори и инвеститори казват, че премиерата изглежда е успешна, а услугата може да стане привлекателна за рекламодатели, ако платформата достигне по-голям мащаб.
Първоначално Threads тръгва без реклами, но няколко директори на рекламни агенции очакват, че ако има, тя ще има предимство пред други платформи заради връзката ѝ с екосистемата на Meta.
„Тази суперсила, която има Threads и която Twitter няма, е, че не трябва да учи нищо за 30-те млн. потребители, които са се абонирали за платформата за денонощие“, коментира Моли Лопес, главен изпълнителен директор на рекламната агенция Sparo. „Вероятно те са в Instagram, Facebook и дори WhatsApp, така че Threads вече знае доста за тях.“
Главният изпълнителен директор на Meta Platforms Марк Зукърбърг заяви, че засега екипът му се концентрира върху това как да засили ангажираността на потребителите. Meta е казала на рекламодателите, че на този етап Threads няма да има функции за монетизация.
„Нашият приоритет е преди всичко да изградим стойност за потребителите, което ни позволява да проучим как да изградим бизнес стойността по начин, който не компрометира потребителското изживяване“, е казала компанията в сряда пред рекламни бизнеси, показва имейл, прегледан от The Wall Street Journal.
Първоначалният успех на Threads постави Илон Мъск в отбранителна позиция. Екипът на Зукърбърг предприе агресивни действия, за да пусне приложението, след като наскоро Twitter се изправи пред недоволството на потребителите относно нова политика, ограничаваща колко публикации могат да виждат дневно.
преди 1 година Доколкото разбирам, това не са нови потребители в екосистемата на Мета.Вече присъстват в нея през Фейсбук, Инстаграм или Уатс Ъп..Така че не го намирам за нещо кой знае какво.. отговор Сигнализирай за неуместен коментар