TikTok заяви, че пуска продукт, който ще позволи на рекламодателите да позиционират реклами заедно със съдържание на премиум създатели на съдържание, а половината от приходите ще бъдат споделяни с въпросните създатели, предава Ройтерс.
Социалната мрежа твърди, че марки като Buzzfeed, DotDash Meredith, NBCUniversal, UFC и WWE ще бъдат първите, които ще се присъединят към пускането на продукта, наречен Pulse Premiere, на 4 май.
Това е разширяване на програмата Pulse на TikTok, която позволява на рекламодателите да позиционират бранда си редом до топ 4% от съдържанието в платформата, обяви технологичният гигант.
Ходът на приложението за кратки видеа, което се е фокусирало предимно върху независими създатели на съдържание, се случва в момент на по-затегнати рекламни разходи от брандовете, засегнати от ограничените бюджети на потребителите.
Приложението, което е собственост на китайската ByteDance, е изправено пред нарастващ натиск от Вашингтон, включително има призиви от много конгресмени за забрана на приложението, защото се опасяват, че данните на американските потребители могат да попаднат в ръцете на китайското правителство.
През март TikTok заяви, че има 150 млн. месечно активни потребители в Съединените щати, спрямо 100 млн. през 2020 г.