TikTok обяви още една възможност създателите на съдържание да монетизират видеата си в приложението, пише CNBC.
Новата функция, наречена Series, ще позволи на избрани създатели на съдържание да споделят по-дълги видеоклипове, които ще бъдат достъпни след заплащане. Series може да включва до 80 видеа с дължина до 20 минути всяко. Индивидуалните създатели могат да избират цената на своето заключено платено съдържание.
По-рано потребителите можеха да споделят само 15-секундни видеа или такива от една, три или 10 минути.
Новата функция допълнително ще засили конкуренцията с платформи като YouTube, която е известна с по-дългите си видеоклипове. Но конкуренцията между YouTube и TikTok не е нещо ново. През август 2021 г. YouTube представи YouTube Shorts като директна алтернатива на TikTok. Други компании като Meta и Snap също въведоха функции за кратки видеа, за да се опитат да се противопоставят на стремителния възход на TikTok в Съединените щати.
В съобщение до медиите TikTok посочва, че опцията Series в момента е достъпна само за избрана група създатели на съдържание. Компанията планира да я отвори и за останалите в следващите месеци.
Междувременно продължават опасенията за поверителността на данните на потребителите на TikTok заради компанията ѝ майка ByteDance, която е базирана в Китай и е частна собственост.
Миналата седмица Комисията по външни работи към Камарата на представителите на САЩ гласува в подкрепа на закон, който да даде на президента Джо Байдън правомощието да забрани TikTok в страната.