Компанията майка на Facebook – Meta Platforms е отложила финализирането на бюджетите на редица от своите екипи, докато се подготвя за нов кръг съкращения, пише Financial Times.
В последните седмици не е имало яснота относно бюджетите и бъдещето на служителите, допълва медията, позовавайки се на двама души, работещи в Meta, които са запознати със случващото се.
По думите им, в резултат на случващото се, не се върши никаква работа, тъй като мениджърите не могат да планират нищо. Проекти и решения, които обичайно отнемат дни, сега се проточват по месец в някои случаи, а дори в приоритетни области като метавселената и рекламата ситуацията е същата, допълват източниците.
Според единия от тях някои бюджети е трябвало да бъдат завършени до края на миналата година.
Технологичният гигант не е отговорил на запитването за коментар извън обичайното работно време.
По-рано този месец компанията обяви, че очаква разходите ѝ за 2023 г. да са между 89 млрд. и 95 млрд. долара, а главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг нарече периода „година на ефективността“.
През ноември собственикът на WhatsApp съкрати повече от 11 хил. позиции, или 13% от работната си сила. Той последва примера на други технологични компании като Amazon.com и Microsoft, които обявиха, че се разделят с хиляди служители заради свиването на икономиката.