IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Платената версия на Twitter има само около 300 хил. абоната

В момента компанията получава допълнителни 2,4 млн. долара на месец чрез програмата

09:17 | 07.02.23 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: David Paul Morris/Bloomberg
Снимка: David Paul Morris/Bloomberg

Към средата на януари около 180 хил. души в САЩ са плащали за абонамент за Twitter, включително за Twitter Blue, или по-малко от 0,2% от месечно активните потребители. Малкият брой сигнализира за предизвикателството, пред което е изправен Илон Мъск, за да превърне абонаментния продукт в основен източник на приходи, предава The Information

Броят на абонатите в САЩ е около 62% от общия брой абонати на Twitter в световен мащаб, се казва в документа, което означава, че Twitter има 290 хил. плащащи абонати в световен мащаб. Twitter таксува с 8 долара на месец за Blue Verified в интернет версията и с 11 долара на месец за тези, които се регистрират чрез iOS на Apple, въпреки че Apple задържа 30% от тази такса.

Тази информация съвпада с констатациите на изследователя Травис Браун, който публикува редовни актуализации на броя на абонатите на Twitter Blue въз основа на търсенията на потребители, които се появяват като "blue_verified".

„Току-що проверих какво показа моят Twitter Blue тракер тази седмица и нещата вървят точно толкова добре, колкото можеше да се очаква (още повече отпадане, още по-малко растеж)", пише той на 29 януари 2023 г. 

В момента, въз основа на данните на Браун, новата програма Twitter Blue изглежда има около 300 хил. абонати, което е много близо до данните, които The Information цитира. 

Това би означавало, че в момента Twitter получава допълнителни 2,4 млн. долара на месец чрез програмата, или 7,2 млн. долара на тримесечие. Което е доста добре - това са допълнителни приходи в момент, когато Twitter отчаяно се нуждае от тях. Но сумата все още е далеч от нивото, което Twitter иска да постигне като приходи от абонамент.

Когато очерта плановете си за реформиране на Twitter 2.0, Мъск каза, че иска приходите от абонамент да достигнат около 50% от общите приходи на Twitter. За да постигне това, Twitter трябва да увеличи потреблението на Twitter Blue 81 пъти спрямо сегашното му състояние. 

Освен това 300 хил. регистрации са само 0,12% от активните потребители на Twitter. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:17 | 07.02.23 г.
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още