IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Facebook позволява на потребителите допълнително персонализиране на потока 

Потребителите ще могат да подбират това, което виждат, като избират да им се показват повече или по-малко от даден тип публикации

10:01 | 06.10.22 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: EPA/LUONG THAI LINH
Снимка: EPA/LUONG THAI LINH

Meta Platforms Inc. обяви промени в новинарския поток на Facebook в сряда в опит да даде на потребителите по-голям контрол върху това, което виждат в платформата.

Компанията за социални медии заяви, че потребителите вече могат да избират от опциите „да се показва по-малко" или „да се показва повече" от публикациите, което ще им позволи да подбират вида съдържание, което искат в своите емисии. Изборът на „покажи по-малко" ще понижи временно резултата от класирането на тази публикация, а изборът на „покажи повече" ще направи обратното, заявиха от Facebook, пише The Wall Street Journal. 

Социалната мрежа работи за утвърждаване на мястото си в променящия се пейзаж на социалните медии в момент, в който конкурентни платформи като TikTok стават изключително популярни сред по-младите потребители.

Според Facebook скоро потребителите ще могат да решат да им се показват повече или по-малко неща, като изберат менюто с три точки в горния десен ъгъл. Facebook също така изпробва нещо подобно в предложението си за Reels.

Това е най-новата промяна във Facebook, който през лятото заяви, че ще предлага емисия за приятели и семейство, отбелязвайки завой към по-ранна итерация на социално-медийната платформа. Този канал е различен от основния канал, който е по-алгоритмично ориентиран към съдържанието. 

Други социално-медийни платформи като Twitter Inc. и Instagram на Meta също предлагат начини за контрол на начина, по който изглеждат фийдовете за отделните потребители.

През юли компанията майка на Facebook Meta отчете първия в историята си тримесечен спад на приходите на годишна база, които спаднаха с почти 1%. Тя също така даде по-слаба прогноза за цифровата реклама, която движи голяма част от бизнеса на компанията. Горната граница на прогнозата на компанията също леко се размина с консенсусната оценка на анализаторите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:01 | 06.10.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още