Американската социална мрежа Twitter се подготвя за най-амбициозния си растеж на броя на потребителите за тримесечие. Това са казали лидери на подразделението за потребителски продукти на служителите по време на вътрешна среща, сочи информация на Ройтерс.
Twitter се прицелва към растеж от 13 млн. монетизируеми дневно активни потребители – т.е. тези, които виждат реклами, за настоящето тримесечие, става ясно от срещата.
Въпреки че Twitter добави 20 млн. потребители през второто тримесечие на 2020 г. (в пика на пандемията), спрямо предходното тримесечие, целта от 13 млн. е най-голямата, която екипът някога си е поставял, са казали лидерите на служителите.
Това се случва в момент, в който Twitter е наблюдавана внимателно от целия пазар, докато Илон Мъск се опитва да придобие компанията.
Растежът на броя на потребителите на социалната мрежа е показател, който инвеститорите следят във всеки от финансовите ѝ отчети, тъй като той разкрива колко голям е интересът към платформата и колко успешни са промените, които тя прави в продукта си, за да го направи по-привлекателен.
Twitter има нелеката задача да запази и извоюва позиции в момент, в който конкуренцията на пазара на социални мрежи е огромна. Тя се бори не само с гиганта Facebook, но и с добилия се с огромна популярност конкурент от Китай TikTok.