IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Clubhouse съкращава служители

Ходът е част от по-мащабно преструктуриране

10:28 | 04.06.22 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg LP</em></p>

Снимка: Bloomberg LP

Clubhouse, аудио социалната мрежа, която стана хит в ранните дни на пандемията, е съкратила редица служители тази седмица, твърдят източници на Bloomberg, запознати със случилото се. Ходът е част от по-мащабно преструктуриране и преосмисляне на стратегията на приложението.

Някои служители сами са избрали да си тръгнат, докато компанията свива част от областите, свързани с програмиране, върху които се фокусира по-рано, като спортовете, новините и международните проекти, твърдят източници, пожелали да останат анонимни.

„Редица позиции бяха премахнати като част от оптимизирането на нашия екип, а няколко души решиха да преследват нови възможности“, посочва говорител на Clubhouse. „Продължаваме да наемаме за много позиции в областта на инженерните, продуктовите дейности и дизайна“.

Три жени написаха в Twitter, че напускат компанията от 1 юни. Става дума за Нина Грегъри, която ръководеше партньорствата с медии, Ана Атлуру, ръководител комуникации, както и Арти Рамамурти, ръководител международни дейности. Шон Браун, ръководител на спортните партньорства, миналия месец също разкри, че си тръгва. Стефани Саймън, която отговаряше за развитието и бранда, напусна в края на април.

„Clubhouse нямаше да е там, където е днес, без тези талантливи хора“, посочва говорителят. „Ние сме безкрайно благодарни за всичко, което те направиха, и знаем, че ще правят страхотни неща и в бъдеще“.

Приложението достигна 4 млрд. долара оценка, след като беше пуснато през 2020 г. и хората се насочиха към него по време на блокадите, за да слушат интересни разговори да общуват с други онлайн. Компанията продължи да пуска нови функции, като тъмен режим, който прави услугата по-приятна за очите. Освен това тества игри в приложението. Главният изпълнителен директор Пол Дейвидсън последно сподели данни за потреблението през ноември 2021 г. Той каза пред CNBC, че броят на стаите, създавани всеки ден, се е увеличил от 300 хил. миналото лято до около 700 хил. през есента.

Приложението вдъхнови някои конкурентни продукти в други технологични компании, но въпреки това част от известните създатели на съдържание се оттеглиха от платформата. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:34 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още