Социалната мрежа Twitter придоби миноритарен дял във фирмата за дигитална реклама Aleph Group, която иска да стане публична в Съединените щати, предава Ройтерс.
Aleph не разкрива какви са финансовите условия на инвестицията, но твърди, че покупката на дела ще ѝ помогне да разшири своята образователна технологична платформа.
Фокусираната върху развиващите се пазари Aleph, която помага на големи дигитални платформи да се свързват с рекламодатели и клиенти, може да се похвали с клиенти като Meta Platforms, Spotify Technology и LinkedIn, която е собственост на LinkedIn.
Въпреки големите проблеми във веригите на доставките, които забавиха достигането на продуктите до рафтовете, и промените в правилата за поверителност на Apple, които мнозина се опасяваха, че ще засегнат мобилната реклама, марките продължава да рекламират онлайн.
Основана през 2005 г. като IMS Internet Media Sevices, Aleph беше оценена на 2 млрд. долара миналата година, след като компанията за дялово инвестиране CVC Capital Partners придоби дял за 470 млн. долара.
През октомври Aleph подаде конфиденциално документи за първично публично предлагане.
Латиноамериканската финтех компания MecadoLibre също е сред инвеститорите в Aleph. Тя придоби дял от фирмата през август миналата година за 25 млн. долара.