Instagram заяви в понеделник, че тества функция за уведомяване на потребителите за прекъсвания или технически проблеми директно в приложението за споделяне на снимки, дни след като две прекъсвания нарушиха достъпа до услугите на гиганта в социалните медии.
Тестът ще се проведе в САЩ и ще продължи няколко месеца, заяви Instagram в публикация в блога си, цитирана от Ройтерс.
На 4 октомври шестчасово прекъсване попречи на 3,5 милиарда потребители на компанията да имат достъп до нейните социални медии и услуги за съобщения, включително WhatsApp, Instagram и Messenger.
По-рано в понеделник много потребители се сблъскаха с проблеми с Instagram, стана ясно от потребителски доклади до групата за уеб мониторинг Downdetector.
Компанията освен това планира да пусне функция, която да помогне на хората да разберат по-лесно дали акаунтът им е изложен на риск от деактивиране.
Социалният медиен гигант, който беше център на мемета и шеги в Twitter след прекъсванията, се бори и с обвинението на бившия служител, превърнала се в разобличител - Франсис Хаугън, че компанията многократно е давала приоритет на печалбата пред ограничаването на речта на омразата и дезинформацията.
Хаугън, която предостави документите, които подкрепят разследването на Wall Street Journal, и бе изслушана в Сената за вредата на Instagram за тийнейджърките, се съгласи да се срещне с надзорния съвет на Facebook през следващите седмици, за да ги информира за това, което е научила, докато е работила в компанията.