Pinterest ще пусне нови функции, чрез които различни марки ще могат да промотират продуктите и идеите си на потребителите, обяви компанията, цитирана от Ройтерс.
Планът е част от усилията на интернет платформата да разшири онлайн пазаруването в уебсайта си.
Функциите се появяват в момент, в който конкурентни социални мрежи, включително Facebook, TikTok и Snap, се конкурират на печелившия пазар на електронна търговия чрез пазаруване през приложенията им или чрез виртуално пробване на дрехи.
Брандовете вече могат да качват продуктовите си каталози, а Pinterest автоматично ще ги подрежда в слайдшоу реклама, която ще бъде показвана на потребителите на база на техните интереси, обяви компанията.
Тази функция ще улесни рекламодателите, които искат да има видео реклами, изискващи повече време за подготовка, твърди Джули Таунс, глобален ръководител маркетинг на рекламни продукти в Pinterest.
„Искаме да използваме аспекта с привличането на вниманието, който имат видеата“, допълва тя.
Въпреки че други технологични гиганти навлязоха в електронната търговия, предимството на Pinterest е, че потребителите влизат в приложението с идеята за пазаруване и „за да планират бъдещето си“, коментира Джо Каплан, главен финансов директор на Pinterest.
Уебсайтът стана особено популярен като място, на което потребителите могат да си запазват идеи по теми като сватби, декорация на дома и рецепти.
Освен това Pinterest ще представи още един рекламен формат, който да съдейства на компании и създатели на съдържание, които сключват платени партньорства. Така например един създател, който прави видео публикация с рецепта за десерт, и бранд за печива, могат да платят, за да промотират рекламата си до повече потребители.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.